HTML

gambini

Friss topikok

  • Mézes: Kedves András! Sajnálom, hogy kizártak. De ez a blog már halott. Nekrológot írhatsz,ha gondolod. ... (2008.08.26. 18:39) MIT KÍVÁN A MAGYAR NEMZET?
  • BlackSheep89: Én is ránéztem. Tényleg van egy kis hatása. :-) (2008.07.22. 12:19) Blogajánló
  • Lola: hm... Én láttam szentem. Kibaszott jó film.!!! (2007.07.01. 20:57) 23
  • bodzasfanta: Na tudom, hogy nem válaszoltam. Bocs. Meg inkább itt írok, hogy gyűljenek a kommentek :P Nem tudom... (2007.05.30. 22:45) Jimi a mikulás
  • bodzasfanta: Örülök, hogy újra aktív vagy!! :-) (2007.05.23. 18:50) Bicikli, police, szuszogás, fákk

Linkblog

23

2007.06.23. 22:42 Gambini

Június 23. Zoltán napja van.

Október 23.

23: a latin ábécé 23 alapbetűből áll.
Euklidész geometriájának 23 alapszabálya van.
A 23 az első olyan kétjegyű prímszám, melynek mindkét számjegye szintén prímszám.
23 másodperc alatt járja be a testet a vér.
A 23 hordozza minden misztikus szám között a legtöbb titkot.” Premier Park a 23-as szám c. filmről.

23. oldal játék:

1. Ragadd meg a hozzád eső legközelebbi könyvet
2. Csapd fel a könyvet a 23. oldalon
3. Keresd ki az ötödik mondatot
4. Tedd közzé a szöveget az oldaladon ezekkel az instrukciókkal együtt.

A periódusos rendszer 23. eleme a vanádium.

1980. június 27-én egy mindmáig tisztázatlan légi katasztrófa következett be, amelynek lehetséges részese volt egy MiG-23-as. Aznap este, 20 óra 59 perckor az olasz Itavia légitársaság DC-9-es utasszállítója 77 utassal és négyfőnyi személyzettel a fedélzetén, Nápolytól délre 129 km-re, a Tirrén-tengerbe zuhant.

A 2007 23. hétének legnézettebb reklámfilmje: Garnier Nutritions szemkörnyék ápoló reklámja.

A pedofilok június 23-án Boy Love Day (kb. a pedofil szerelem napja) néven ünnepelni kívánják a pedofíliát. Lichtensteinben Boy Love Parade néven állítólag még felvonulást is terveznek

A 23-as villamos útvonala: Ferenc körút - Mester utca - Könyves Kálmán körút - Ferencváros, MÁV állomás

Maximum 23 kiló fölemelésére kötelezhető a holland munkás.

23.Végül....A mai magyar baloldal demokratikus politikai erőként, a demokratikus nemzeti, baloldali hagyományok folytatójaként a szociális kapitalizmus modernizációs programját képviseli. Nyitott, együttműködő Magyarországot kíván. Tegyük ehhez hozzá, hogy republikánus, köztársaságpárti és hazafias meggyőződés vezeti. Nemzeti büszkeségének forrását a nemzeti hagyományokon túl elsősorban a világban való mai helytállásban, a közös sikerben kívánja megtalálni. Nem kétséges, hogy ez küzdelmes program és küzdelmes út. Nem külső vagy belső ellenségképből táplálkozik, nem a múltból él, nem védekezést, hanem kezdeményező versengést ajánl. Együttműködésre, partnerségre épít.

Nekünk is, Magyarországnak is változni kell.

Mire várnánk?

Gyurcsány a hibákról stb..

4 komment

Címkék: 23

A bejegyzés trackback címe:

https://montt.blog.hu/api/trackback/id/tr8104605

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bodzasfanta · http://bodzasfanta.freeblog.hu 2007.06.24. 22:10:35

Megnézted már a filmet? Azt mondják, hogy jó

Gambini 2007.06.24. 22:35:08

Haliho, még nem,de én pont azt hallottam, hogy mekkora szar...de hát kituggya, majd letöltöm..:)

bodzasfanta · http://bodzasfanta.freeblog.hu 2007.06.24. 23:05:07

Jóóóhogy. Nem is mozi :P

Lola 2007.07.01. 20:57:28

hm... Én láttam szentem. Kibaszott jó film.!!!
süti beállítások módosítása