HTML

gambini

Friss topikok

  • Mézes: Kedves András! Sajnálom, hogy kizártak. De ez a blog már halott. Nekrológot írhatsz,ha gondolod. ... (2008.08.26. 18:39) MIT KÍVÁN A MAGYAR NEMZET?
  • BlackSheep89: Én is ránéztem. Tényleg van egy kis hatása. :-) (2008.07.22. 12:19) Blogajánló
  • Lola: hm... Én láttam szentem. Kibaszott jó film.!!! (2007.07.01. 20:57) 23
  • bodzasfanta: Na tudom, hogy nem válaszoltam. Bocs. Meg inkább itt írok, hogy gyűljenek a kommentek :P Nem tudom... (2007.05.30. 22:45) Jimi a mikulás
  • bodzasfanta: Örülök, hogy újra aktív vagy!! :-) (2007.05.23. 18:50) Bicikli, police, szuszogás, fákk

Linkblog

Jimi a mikulás

2007.05.29. 14:11 Gambini

Most a torrent meg a letöltés meg az ilyesmi legális vagy illegális?Mindegyis,a mai árak mellett nem hiszem,hogy mondjuk meg fogom venni a teljes pink floyd életművet meg azt sem,hogy általam nem ismert ínyencségekre pénzt kiadok. Letölteni meg lehet mindenfélét, ismeretlen spanyol skatól kezdve Mozartig, a torrent meg azért különösen jó,mert néhány helyről egy kattintással a gépen van mondjuk a Depeche egésze,kislemezekkel,maxikkal,remixekkel,soha ki nem adott élőkoncertekkel együtt. Le is töltöttem jimi hendrix összest, hogy meglegyen a képzeletbeli polcomon.

Összes,minden koncert,és még olyan lemezek is,amelyekről életemben nem hallottam.

Jimi Hendrix:Merry Christmas & Happy New Year 1999-es dátum.Hömm,ilyen is volt?

 Jimi, mint pszichedelikus mikulás kukucskál a fa mellől, ehhez képest nulla, amikor szikretmen vagy kicsoda Jézusnak öltözött.

1 komment

Címkék: zene internet napló jimihendrix

A bejegyzés trackback címe:

https://montt.blog.hu/api/trackback/id/tr4188792

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bodzasfanta · http://bodzasfanta.freeblog.hu 2007.05.30. 22:45:10

Na tudom, hogy nem válaszoltam. Bocs. Meg inkább itt írok, hogy gyűljenek a kommentek :P
Nem tudom, hogy még mi lesz nyáron. EFOTT jó lenne, de sztem nem végig csak max. 1-2 nap. Neked?
Ja és a MMM vizsgán ilyen kérdés is lehetett volna, hogy honnan szerezték a dínóvért a Jurassic Parkban..... :-)
süti beállítások módosítása