HTML

gambini

Friss topikok

  • Mézes: Kedves András! Sajnálom, hogy kizártak. De ez a blog már halott. Nekrológot írhatsz,ha gondolod. ... (2008.08.26. 18:39) MIT KÍVÁN A MAGYAR NEMZET?
  • BlackSheep89: Én is ránéztem. Tényleg van egy kis hatása. :-) (2008.07.22. 12:19) Blogajánló
  • Lola: hm... Én láttam szentem. Kibaszott jó film.!!! (2007.07.01. 20:57) 23
  • bodzasfanta: Na tudom, hogy nem válaszoltam. Bocs. Meg inkább itt írok, hogy gyűljenek a kommentek :P Nem tudom... (2007.05.30. 22:45) Jimi a mikulás
  • bodzasfanta: Örülök, hogy újra aktív vagy!! :-) (2007.05.23. 18:50) Bicikli, police, szuszogás, fákk

Linkblog

Anat

2007.06.22. 16:35 Gambini

Dr. Horváth László az Anatómia könyv elején, az előszóban megjegyzi, hogy úgy lehet haladni ebben a könyvben, miként H. M. Stanley haladt az ő 300 felbérelt bennszülöttével egy dél-afrikai dzsungelben Livingstone után kutatva.  A dzsungelen való keresztülhaladás nem volt egyszerű a bennszülötteknek sem, többen arra figyelmeztették Stanleyt, hogy amit kér az lehetetlen..a válasz az volt, hogy ne nézd a végcélt, hanem az előtted lévő liánt. Azt vágd el, és juss tovább előre! Horváth úr szerint minden bekezdés egy ilyen lián. Na bammeg, az biztos. A probléma az ott van, hogy míg Stanley és bennszülöttei, ha hátranéztek látták, hogy mennyit haladtak, lehet, hogy nem volt gyors, de az útjukat letaposott növények, kivágott liánok jelezték, melyek mégis csak megelégedéssel töltötték el a kutatót meg a társait, én, ha hátranéztem mondjuk olyan harminc oldal és 200 lián után nem láttam mást, csak még erősebb növényeket és még több liánt, ami nem erősített meg abban, hogy folytatnom kellene. Három nap tömény tanulás után rájöttem, hogy semmi értelme, mert ebből egy hét alatt tisztességes eszközökkel a büdöséletbe' nem lesz kettes, így fénymásolás, kiskép, kisbetűk, nagypuska, nem csak én, hanem mindenki, mint később kiderült. Kettes, reméljük megvan!

A könyv fekete és egy koponya van rajta. Humorérzék, na, az legalább van!

Szólj hozzá! · 2 trackback

Címkék: könyv napló anatómia

A bejegyzés trackback címe:

https://montt.blog.hu/api/trackback/id/tr83103912

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: www.1ru.it 2017.10.29. 01:57:17

egyszerű gyakorlatok kezdőknek I. - dobklinika

Trackback: acerca de su 2017.10.28. 13:09:48

Éljen a Sör! - Sörtúra

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása