HTML

gambini

Friss topikok

  • Mézes: Kedves András! Sajnálom, hogy kizártak. De ez a blog már halott. Nekrológot írhatsz,ha gondolod. ... (2008.08.26. 18:39) MIT KÍVÁN A MAGYAR NEMZET?
  • BlackSheep89: Én is ránéztem. Tényleg van egy kis hatása. :-) (2008.07.22. 12:19) Blogajánló
  • Lola: hm... Én láttam szentem. Kibaszott jó film.!!! (2007.07.01. 20:57) 23
  • bodzasfanta: Na tudom, hogy nem válaszoltam. Bocs. Meg inkább itt írok, hogy gyűljenek a kommentek :P Nem tudom... (2007.05.30. 22:45) Jimi a mikulás
  • bodzasfanta: Örülök, hogy újra aktív vagy!! :-) (2007.05.23. 18:50) Bicikli, police, szuszogás, fákk

Linkblog

Rio

2007.06.26. 10:26 Gambini

 

Már az elején kérdéses volt, hogy akarok-e én odamenni. A Rio, mondjuk ki, nem az én helyem és ezt már úgy meg tudtam állapítani, hogy még ott sem voltam. Fél füllel elcsípett szavak, valaki egyszer mondott valamit, arról, hogy ott rúdon táncolnak a lányok, mindenki szolis barna és a legújabb kocsiját mutogatja. Ezeket nem tudtam meg, lövöm le előre a poént, mivel nem engedtek be, de van benne igazság az biztos. Gangsta koncert lett volna, meg volt is, én kissé későn, a koncert befejezése előtt érkeztem meg, odamentem a bejárathoz, vagy kijárathoz, még most sem tudom megmondani, hogy akkor az most melyik volt, adtam volna át a táskámat ellenőrzésre, amikor bejelentik, hogy ez nem bejárat, sétálj le, ott van, ott tudsz bemenni. Bocsi, akkor őket miért engeditek be? És őket? És őket? Nem érted, hogy itt nem lehet bemenni hülyegyerek, szerintem nem olyan bonyolult megérteni: lent van a bejárat! Addigra cimbora is kijött, ő is megpróbálta, ő sem értette, hogy miért nem engednek be. („Ha féltek, fogjátok meg egymás kezét és sétáljatok le a bejárathoz”). Nyolc, kopasz, sötét bunkó volt. Színezni nem színezem. Lesétáltunk. Nem fogtuk meg egymás kezét. Ott azt mondták, hogy ez egy zárt buli, gondolom voltatok már itt és hallottatok már róla: vendéglátósok bulija. És gondolom belépőkártyátok is van. Nem, nem voltunk még itt, asszem nem is fogok, fogunk többet jönni, a buliról sem hallottunk, belépő kártyánk sincs de ez nem Gangsta? A Keleti oldal, nyugati oldal a zenegépből üvölt? Úgy éreztem magam, mint az Amerikai pite lúzerei, akiket egy házibuli ajtójából küldenek el, hogy „itt nincs semmilyen buli – Hallod, gyere, kurva nagy parti van!!! –üvöltés a házból– Bocsi srácok.. itt nincs buli, nem tudom ki mondta ezt nektek.” A cimborát visszaengedték fent, mert emlékeztek rá. Rám is, engem nem. Nem tudom, hogy a ruhámmal volt valami problémájuk (kék farmer, zöld póló „rebel music” felirattal) vagy azért mert táskám is volt? Vagy nem tetszett a fejem? Vagy tudták, hogy ha én bemegyek, akkor nem marad a szolis fiúknak esélye a szolis csajoknál? Haha. Vagy mind pszichoanalitikus volt és tudták, hogy erősen fikszált vagyok, s ha bent meghallom Gangsta agresszív szövegeit, akkor vérengzés lesz? Már nem fogom megtudni. Igazából nem is érdekel.                                        

Eddig úgy voltam, Woody Allen után szabadon, hogy olyan csoportnak nem szívesen lennék tagja, ami felvesz a soraiba, olyan szórakozóhelyre nem járnék, ahova engem is beengednek. Eddig ezt még komolyan is gondoltam. Tegnap este megváltozott a véleményem, és mélyebben felfogtam ennek a lényegét: hülyeség. Nem szeretnék minden este a Rio előtt állni beengedésre várva.

                                                                                                                                                                       

Szólj hozzá!

Címkék: napló rio

A bejegyzés trackback címe:

https://montt.blog.hu/api/trackback/id/tr97106109

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása