HTML

gambini

Friss topikok

  • Mézes: Kedves András! Sajnálom, hogy kizártak. De ez a blog már halott. Nekrológot írhatsz,ha gondolod. ... (2008.08.26. 18:39) MIT KÍVÁN A MAGYAR NEMZET?
  • BlackSheep89: Én is ránéztem. Tényleg van egy kis hatása. :-) (2008.07.22. 12:19) Blogajánló
  • Lola: hm... Én láttam szentem. Kibaszott jó film.!!! (2007.07.01. 20:57) 23
  • bodzasfanta: Na tudom, hogy nem válaszoltam. Bocs. Meg inkább itt írok, hogy gyűljenek a kommentek :P Nem tudom... (2007.05.30. 22:45) Jimi a mikulás
  • bodzasfanta: Örülök, hogy újra aktív vagy!! :-) (2007.05.23. 18:50) Bicikli, police, szuszogás, fákk

Linkblog

MIT KÍVÁN A MAGYAR NEMZET?

2007.07.16. 22:48 Gambini

 

Még több közösségi oldalt! Külön oldalt a kőműveseknek, a vasutasoknak, a postásoknak, a fodrászoknak, pedikűrösöknek, manikűrösöknek, azoknak, akik kezeltek már életükben egyszer pénztárgépet, s külön azoknak, akik kezeltek ugyan, de még sohasem cseréltek pénztárszalagot, azoknak, akik nem tudják, hogy mit jelent az, hogy dem Erdboden gleichmachen, s azoknak, akik tudják, azoknak, akik nyolcadikban buktak, és azoknak akik 16. év betöltése után abbahagyták az iskolát, azoknak, akik kontraszelekció útján kerültek a kisegítő iskolába, s azoknak, akik nem, azoknak, akik háromszor jelentkeztek ugyanarra a szakra s azt mondták utána, hogy kapja be a faszomat a felsőoktatás.

Külön egyet az exleprásoknak is.

De most komolyan, mi értelme van diplomások közösségi oldalának? Ismerkedhetünk más, értelmes diplomásokkal? Megnyugtathatjuk magunkat, hogy már mi is ide tartozunk? Nem kell vegyülni a pórnéppel?

Várom már a kétdiplomások közösségi oldalát.

9 komment

Címkék: internet butaság

A bejegyzés trackback címe:

https://montt.blog.hu/api/trackback/id/tr12119316

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

andrás · http://www.klubd.hu 2007.10.31. 14:17:59

"De most komolyan, mi értelme van diplomások közösségi oldalának? Ismerkedhetünk más, értelmes diplomásokkal? Megnyugtathatjuk magunkat, hogy már mi is ide tartozunk? Nem kell vegyülni a pórnéppel?"
Én tagja vagyok a KlubD-nek, ami jó. Ha diplomás vagy, csatlakozz, ha nem, ne kritizálj!
A KlubD a legszínvonalasabb baráti társaság, ahová eddig bekerültem. Hasznos szolgáltatásaink is vannak: Társkereső, Karrier, Szakmai megkeresés, Magazin, Fórum, KlubD kártya... Programjaink: KlubD buli, KlubDélután...
Ezt csak akkor tudod igazán értékelni, ha regisztrálsz. A belépő csak egy diploma!

bodzasfanta · http://bodzasfanta.freeblog.hu 2007.11.13. 02:17:57

András te nagyon hülye vagy hogy ha hasznos szolgáltatásként a társkeresőt emeled ki...
"Ha diplomás vagy, csatlakozz, ha nem, ne kritizálj!" Szerintem azt kritizálunk akit akarunk, mert gondolom te sem rohantál az első napon, hogy bereggelj a privi.hu-ra. Pedig oda még 8 osztály sem kell...

andrás · http://www.klubd.hu 2007.11.13. 08:42:38

Bodzásfanta!
Csak 3 megjegyzésem lenne:
1. Nem csak a társkeresőt emeltem ki, hanem több szolgáltatást, olyan sorrendben, ahogy éppen eszembe jutott.
2. A KlubD-ben nálad sokkal értelmesebb emberek vanak, mert mi nem hülyézzük le egymást.
3. (Ezt főleg Gambininek küldöm) Mi az, hogy nem kell vegyülni a pórnéppel? Mi nemrekesztünk ki senkit, de minden klub megmondhatja, hogy ki legyen tag. Ahogy egy horgászklubba nem léphetsz be horgászbot nélkül, úgy a KlubD-be sem léphetsz be diploma nélkül. Idézném a kérdésről Tomka Barnabást, a KlubD alapítóját és ügyvezető igazgatóját: "A kirekesztés gondolatára a legjobb válasz András horgászos hasonlata. Ennyi. Aki kirekesztést és megkülönböztetést lát benne, annak súlyos önértékelési problémái lehetnek. A pénzen és vagyonon alapuló kirekesztésekkel nap mint nap találkozunk, és már szinte fel sem tűnik, ugyanakkor a tanulással, munkával, lemondásokkal és áldozatokkal kikövezett diplomához vezető utat pedig egyesek kirekesztőnek és felháborítónak tartják. Szerintem ez a felháborító."

Gambini 2007.11.13. 11:33:56

1. "KlubD a legszínvonalasabb baráti társaság, ahová eddig bekerültem."Ez meg mit jelent?
Horgászbot van,diploma nincs.Horgászokhoz sem akarok csatlakozni,ugye,mert azt mondjuk én nem szenvedélyből csinálom,csak úgy,ha van kocsi meg sör meg társaság.Diplomások is szenvedélyesen űzik a diplomázást?
Igaz,teljes mértékben igaz, amit írtál.Biztos,hogy nem akartok kirekeszteni senkit,és az is biztos,hogy ezen a színvonalos oldalon nem azok a diplomások regisztrálnak be,akik azzal határozzák meg magukat,hogy nekik már van,másnak meg nincs. És ugye kedvest sem csak diplomást keresnek, meg úgy általában nem csak diplomás társaságot. Színvonalas itt mindenki és szociálisan érzékeny. A horgászáshoz kell bot meg engedély. Diplomához négy év,vagy öt,vagy hat,jó családi háttér és pénz. Persze van segély, de az nem elég, és persze van diákhitel is, a szegény diplomás ember meg kezdheti a nagybetűst hiteltörlesztéssel. Akarat és szenvedély nem elég. Horgászoknál igen. Nem teheti meg mindenki, aki mondjuk szereti az irodalmat,hogy diplomás legyen. Ha szeretem a halakat és szeretk pecázni, nem hiszem,hogy nagy akadályokba ütközöm, ha horgászklubba szeretnék belépni. Ennyi.
A hasonlat nagyon jó volt, amit Tomka úr mondott. Színvonalas.
Remélem egyszer én is diplomás leszek és regisztrálhatok és kereshetek diplomást párt, diplomást társaságot, diplomás szolgáltatásokat.
Véleménytformálni remélem még lehet, akkor is, ha nincs diplomám, csak súlyos önértékelési problémáim.

2. Csipkebokorvessző

andrás · http://www.klubd.hu 2007.11.14. 11:03:32

Gambini! Miért érzek gúnyt a szavaidban? :(

bodzasfanta · http://bodzasfanta.freeblog.hu 2007.12.23. 00:16:01

Boldog Karácsonyt és Kellemes ünnepeket,kedves Gambini! Remélem 2008ban sikeresebb lesz a blog. Vagyis a blog mar most sikeres,csak többet kéne írni :-) Éljen az almabor!

andrás · http://www.klubd.hu 2008.08.12. 11:32:50

Én vagyok az a megrögzött KlubD hívő, most visszatértem, terjesszétek egymás közt az üzenetem!

2007. augusztus 10-től 2008. augusztus 1-ig voltam klubtag, azóta a KlubD megy tovább nélkülem, de nem fog sokáig élni ilyen felfogással. Nem arra gondolok, hogy diplomás "elitklub", hanem arra, hogy Tomka Barnabás (alapító, többségi tulajdonos, ügyvezető igazgató) rászokott a tagok igazságtalan kizárására. Engem néhány jogos és logikus kérdés miatt zárt ki egy olyan szabályra hivatkozva, ami alapján inkább őt lehetett volna kizárni. Ha érdekelnek a részletek, írjatok a citromail címemre! Ha írtok, még aznap elküldök nektek mindent.

Ha megszűnik a KlubD, írok majd nekrológot. (KlubD, élt 2007. március 10- 2008...)

Mézes · http://www.mezesterdkalacs.blog.hu 2008.08.26. 18:39:40

Kedves András!
Sajnálom, hogy kizártak.
De ez a blog már halott. Nekrológot írhatsz,ha gondolod. Nemis halott, inkább csak átköltözött: www.mezesterdkalacs.blog.hu. Mondjuk ott még nincs semmi a klubd-ről. Ami késik, múlik.

Légy jó, fel a fejjel, van élet a klubd után is!
süti beállítások módosítása